Opinia użytkownika: Klient_RRFC
Dotycząca firmy: Kontigo
Treść opinii: Ostatnio weszłam na stronę intetnetową Kontigo, ponieważ chciałam skorzystać z promocji -50% na nową markę kosmetyków Moonish, jednak ani na stronie, ani w aplikacji nie udało mi się dołączyć do KontigoTeam, co było warunkiem niezbędnym do skorzystania ze zniżki. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak problematycznym dołączeniem do jakiegokolwiek "klubu" sklepowego. Męczyłam się z dołączeniem ponad 2 godziny, bo ciągle pojawiał się błąd, po czym wybiła północ i wraz z nią zniżka przepadła. Napisałam zatem do Kontigo na Facebooku z nadzieją, że może zaproponują jakieś rozwiązanie. Owszem, po przeczytaniu wiadomości stwierdzili, że mogą dodać mnie do KontigoTeam, ale na co mi to teraz, skoro promocja się zakończyła, a sklep nie zaoferował nawet jakiejś małej zniżki w celu jakiejkolwiek rekompensaty za stracony czas i nerwy. Tym samym bardzo mnie do siebie zniechęcił. Nie sądziłam, że zakupy online w dobie tak rozwiniętej technologii mogą być aż tak problematyczne, a sklepowi nie zależy na satysfakcji i utrzymaniu klienta.