Opinia użytkownika: Klient_NLVr
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Po odwołaniu wydarzenia od razu wypełniłam formularz zwrotu (28.04.2020) i wysłałam mailem. Dostałam odpowiedź, że na zwrot kasy trzeba będzie poczekać do 180 dni (zgodnie z nowymi zasadami w związku z epidemią). Ok, myślę, czas mijał, potem zaczęłam czytać opinie i się martwić, bo czas mijał a kasy jak nie było to nie ma. Napisałam jednego maila (odpowiedź z prośba o cierpliwość), telefon na infolinię, gdzie też się "odbiłam" Ostatecznie, gdy zbliżał się upragniony termin 180 dni, napisałam kolejnego już maila, dowiedziałam się, że 28.04. to nie data wiążąca, bo umowa została pozytywnie zerwana 6.05. kiedy wniosek wpłynął i został rozpatrzony. No to czekam do 6.11. czyli do dziś. 3.11. dostałam maila, że niebawem przyjdzie przelew. Dziś kasy nadal nie ma. Kolejny mail wysłany. Po południu kasa nagle wpłynęła. Mimo ostatecznie otrzymanych pieniędzy, nie polecam, wręcz odradzam.