Opinia użytkownika: Klient_3F7Z
Dotycząca firmy: Calzado
Treść opinii: 20.09.2020 zamówiłam dwie pary butów, przyszły szybko, bo już po dwóch dniach. Buty ładne, ale rozmiarowo niedopasowane. Sporządziłam formularz zwrotu z prośbą o wymianę na inny rozmiar i odesłałam buty kurierem InPost. Moja paczka została dostarczona do CALZADO na Żelazną w dniu 12 października i zaległa cisza. Po mojej interwencji, otrzymałam mail, że buty są wysłane i faktycznie przyszły 22 października. Moja radość trwała krótko. Przysłali jedną parę butów, a o drugiej słuch zaginął. Pisałam kolejne maile i zawsze ta sama automatyczna odpowiedź , że natychmiast zajmą się sprawą. Niestety nadal nie ma ani butów , ani pieniędzy. Zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na policję.