Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_HVPl

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Tytuł odnosi się do parkometrów, nie sklepu. Wprowadzono nowe parkometry, które są mało czytelne. Pół godziny wklepywałem dane samochodu i nie udało mi się przedłużyć czasu darmowego. Nie dostałam żadnego biletu parkingowego, mimo, ze próbowałam trzy razy. Stwierdziłam, ze skoro za darmo, to pewnie bilet nie potrzebny. Wróciłam po 1.30 min i zastałam za wycieraczką wezwanie do zapłaty 95 zł. Na wezwaniu nie było żadnego nr telefonu. Zadzwoniłam na infolinie i nie uzyskałam żadnych informacji, bo pani była niekompetentna. Mam prawie siedemdziesiąt lat i mimo, ze lubiłam robić zakupy w tym sklepie, na pewno już więcej tam nie pojadę. Kto dał im pozwolenie na takie praktyki? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)