Opinia użytkownika: Klient_kOuB
Dotycząca firmy: ALAB Laboratoria
Treść opinii: Zleciłem badanie na covid elektronicznie przez oficjalną stronę stronę alab - gdzie zawarta była informacja ze badanie będzie wykonane w ciagu 2 dni roboczych (do 48 godzin). Materiał był pobrany w punkcie wskazanych przez ALAB laboratoryjne 19.10 o godzinie 15:30 w Warszawie . Wynik na stronie internetowej był dostępny dopiero w dniu 22.10 około godziny 10. W dniu pobrania i zlecenia nie było żadnej informacji ze wynik może być wydany pózniej z różnych powodów. Przy pobraniu i opłacie w punkcie - również żadnej informacji ze na wynik trzeba będzie poczekać dłużej. Informacja z infolinia że jest dużo badań i termin 48 H jest nierealny i prawdopodobnie będzie dostępny dopiero w ciagu ponad 70 godzin. Umowa to umowa- jeżeli ktoś pisze ze 48 godzin - ro oczekuje płacąc na usługę komercyjna ze w takim czasie będzie usługa wykonana, a tłumaczenia ze dużo badan i obciążenie personelu - jest co prawda zrozumiałe ale mało profesjonalne. Jeżeli wykonawca zobowiązuje się wykonać dane badanie w czasie ustalonym przy realizacji zlecenia - czyli od rezerwacji i opłacenia usługi z pobraniem wymazu w wyznaczonym miejscu to oczekuje realizacji w ustalonym terminie. Jeżeli zachodzą zmiany - to przynajmniej informacji telefonicznej lub e-mailowej . Oczywiście w odpowiedzi na reklamacje - nie jest to wina laboratorium tylko dużej ilości badań - czyli można powiedzieć : przy zawarcie umowy umawiamy się na 48 godzin - zlecenie opłacone , ale potem trudno- klient musi czekać a zasady nie obowiązują , bo przyjęliśmy za dużo badań i się nie wyrabiamy...