Opinia użytkownika: Klient_73xq
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: W dniu 27 stycznia 2020 po wizycie u dr (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) umówiłem następną wizytę w drugiej połowie czerwca. Wykonałem przed wizytą zlecone badania i niestety otrzymałem suchą informację że moja wizyta jest odwołana. Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień ani propozycji wizyty w możliwie krótkim terminie. Zmuszony zostałem poprzez Call center umówić wizytę w normalnym trybie to jest dopiero na 2 listopada br. I znów to samo, w sobotę 30 października o godz 18 15 (a więc po godzinach pracy call center) otrzymałem SMS że moja wizyta zostaje odwołana. Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień ani żadnej propozycji w miarę szybkiej wizyty. Jeżeli tak ma wyglądać system leczenia i opieki nad pacjentem w Enel-Med to ja winszuję. Mam nadzieję, że ktoś z dyrekcji przyjrzy się systemowi rezerwacji i odwoływania wizyt z winy Enel-Med i zastosuje nowy model ze słowem przepraszam i propozycjami (przynajmniej 2-ma) wizyty w krótkim terminie a nie w perspektywie półrocznej. z poważaniem Ludwik Nowakowski (425967)