Opinia użytkownika: Klient_o9fj
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Zamówiłem pralkę i suszarkę marki Sharp w sklepie MediaExpert w sobotę 24.10.2020, dostawa miała być dzisiaj , zapłaciłem dodatkowo za dodatkowy rok gwarancji plus transport plus wniesienie plus wypoziomowanie. Po kilku maila h reklamowych typu twoje zamówienie już ma nadany numer, już jest na tym i tym etapie przyszedł czas na dostawę czyli dzisiaj 28.10.2020. Dostałem tel o godzinie 9.51 rano w którym kurier grzecznie mnie poinformował , że pralka jest uszkodzona i czy może samą suszarkę przywieźć , odmówiłem i powiedziałem , że wolę wszystko na raz. O godzinie 13.41 dostałem tel zaczynający od 75 , w którym Pani informuje mnie , że będzie dostawa ale nie będzie można wykonać usługi wypoziomowania bo już będzie to drugi transport...., powiedziałem , że z winy MediaExpert powinno być bonus a nie kara, powiedziała , że mogę złożyć reklamację lub zwrócić pieniądze, prosiłem aby rozmawiała z kimś wyżej może będzie miał inne stanowisko, powiedziała , że to ona decyduje, powiedziałem aby mi zwróciła pieniądze bo równie ja decyduję. Miałbym gdzieś wypoziomowanie gdyby nie taki stosunek do klienta , który jeszcze nie zobaczył sprzętu na oczy a już problemy. Mam nadzieję , że mają nagrane rozmowy