Opinia użytkownika: Klient_a0At
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W dniu 2020-08-17 powinienem otrzymać paczkę. Nie otrzymałem. Na stronie DPD pojawiła się informacja, że przesyłkę odebrałem. To nie prawda. Pracuję zdalnie, byłem w domu. Nie było żadnego kontaktu ze strony kuriera. Skontaktowałem się telefonicznie z infolinią DPD, powiedziano mi, że kurier włożył przesyłkę do skrzynki pocztowej. Sprawdziłem skrzynkę była pusta. Zgłosiłem, problem ponownie na infolinii DPD. Złożyłem reklamację za pomocą formularza na stronie. Po 30 dniach DPD zażądało uzupełnienia dokumentów, których wcześniej nie chciało (sposób na przedłużanie?). Po kolejnych dwóch tygodniach odpowiedź, że nie uznają reklamacji, bo według nich przesyłka została dostarczona, i mogę się odwołać albo iść do sądu. Czyli nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi. Podsumowując, nie wybieram dostaw DPD, omijam sklepy, które maja dostawę tylko DPD.