Opinia użytkownika: Klient_xJXX
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: -szczególnie na kasach smo obsł. Dzień dobry. W dniu 26.10.2020 ok godz 11:30 miałem okazje doświadczyć uprzejmości Pani , która akurat w tym miejscu miała dyżur. Ponieważ traf chciał , ze zapomniałem zabrać ze sobą okularów do czytania zmuszony byłem poprosić o udzielenie pomocy , która miała na celu jedynie wskazać kolejność postępowania oraz informacji sposobu umieszczenia karty w czytniku. Pani ,która była wyznaczona na to stanowisko , stała w tym czasie oparta o przeciwległy blat z rozpartymi rękami jak co najmniej królowa MHD -zadumana można powiedzieć nieobecna myślami jakby co najmniej była na wakacjach. Po którymś razie raczyła mnie zauważyć ,ruszyła w moim kierunku z trudem oraz opryskliwymi tekstami. W efekcie nie uzyskałem żadnej informacji z wyjątkiem czego to ona nie będzie robić. Pomogli mi dopiero klienci. Muszę stwierdzić , iż nie było to zbyt przyjemne.Wyszedłem z niesmakiem. Jeśli dla tej osoby praca ta jest zbyt ciężka i wyczerpująca - może należałoby ją przenieść na lżejsze i mniej eksponowane oraz mniej odpowiedzialne stanowisko, gdyż chluby to Waszej sieci nie przynosi. Pozdrawiam: Zniesmaczony klient. Jeśli chodzi o gwiazdki zadowolenia to może pół gwiazdki - bo jednak podeszła.