Opinia użytkownika: Klient_aJ9s
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Niedawno za kupiliśmy auto w AAA. Jednak apel do wszystkich kupujących. Dokładnie sprawdzajce towar i nie ufajcie opisać w systemie.. Nas zapewniano o bezszkodowosci braku uszkodzeń, po czym okazało się, że jest wgniecenie ma nadkolu. Malutkie, ok parking. Decydujemy się. Protokół nie zawierał żadnych informacji o pozostałych uszkodzeń, ciemno, późno i okazuje się, że przy kole zapada owym wy łamany jest boczek podtrzymują cytujcie piłkę bagażnika. Moja wina, powinnam była sprawdzić na miejscu, ale zaufałam. Oczywiście nie ma reklamacji, klient widział.. A nieprawda... Nikt nie zwrócił na to uwagi i w protokole nie ujęto. Oglądajcie, bądźcie jak ten "upierdliwy klient".. Trudno, ale nie kupicie kota w worku. My musimy te usterki naprawiać teraz na własny koszt.