Opinia użytkownika: Klient_2oev
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Wybrałam się do wspomnianego wyżej sklepu w celu zakupu kabla ładującego (który się zepsuł) do smartfona córki. Ponieważ nie byłam pewna który wybrać, poprosiłam o pomoc sprzedawcę. Zaproponował jeden z zamienników oryginalnych kabli do Apple. Kupiłam nie zastanawiając się czy propozycja jest napewno trafna. Po przyjściu do domu okazało się, że zamiast potrzebnego mi kabla do ładowania, zakupiłam kabel do przesyłania danych pomiędzy urządzeniami. Oczywiście zakup nie był mi zupełnie potrzebny. Tak więc nazajutrz udałam się do w/w sklepu w celu zwrotu towaru. No i tutaj zaczęły się przysłowiowe "schody". Niestety trafiłam na bardzo nie uprzejmą Panią z obsługi, która władczym tonem poinformowała mnie, że nie ma możliwości dokonania zwrotu tego towaru, pomimo że był pełnowartościowy i oryginalnie zapakowany. Usłyszałam że Media Expert nie przyjmują zwrotów. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem sklepu, na co również uzyskałam odpowiedź, że u tym dniu nie będzie dostępny. Przez cały czas rozmowy, Pani miała bardzo wyniosły ton, nie przyjmujący żadnej argumentacji z mojej strony. Zrezygnowana opuściłam sklep, uprzedzając że zadzwonię w tym temacie do centrali sieci, na co Pani odpowiedziała mi że "mogę dzwonić do kogo tylko chcę". Po wyjściu oczywiście zadzwoniłam do centrali Media Expert. Tam usłyszałam że faktycznie nie przyjmują zwrotów towaru, jednakże obsługująca mnie Pani powinna zaproponować mi wymianę nietrafionego zakupu na inny w ramach zapłaconej ceny, bądź z dopłatą. Ogólnie obsługę w/w sklepu oceniam na bardzo niskim poziomie.