Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CityFit
Treść opinii: Na moim koncie klubowicza widnieje informacja że pobranie płatności nastąpi 02.10 , pieniądze z konta zostały pobrane 06.10 . Przy dacie 02.10 widnieje informacja że jest w trakcie obciążenia mimo że pieniądze z konta zniknęły. Wchodzę w zakładkę zamrożenia karnetu , a tam info że nie da się zamrozić karnetu który jest w trakcie obciążenia, . Nieźle to sobie cityfit wymyślił, że nie zmienia statusu płatności mimo że pieniądze pobrali aby nikt nie mógł zamrozić karnetu, bo wiadomo że od 17.10 siłownie w Polsce nie działają a bulić na nich trzeba. Podobna sytuacja była na początku tego roku, wysyłali maile że można zamrozić karnet, a po zalogowaniu na konto nie było zakładki o zamrożeniu karnetu. Moja wielka rada dla chcących skorzystać z usług w/w firmy : szerokim łukiem omijać , lepiej skorzystać z małej osiedlowej siłki, przynajmniej widzicie gdzie są Wasze pieniądze.