Opinia użytkownika: Klient_7TIi
Dotycząca firmy: Bokaro
Treść opinii: Powiem tak - PORAŻKA. Wszystko tylko ładnie wygląda, ale do czasu. Wyposażaliśmy całą łazienkę os płytek po meble. W tym przypadku zakupy robiliśmy w salonie w Gorzowie Wlkp. Na towar czekaliśmy dłużej niż obiecano, ok mogę zrozumieć bo pandemia itp. Kiedy otrzymaliśmy informacje, że towar przyjechał poproszono o zapłacenie pozostałej kwoty. Za 10 dni towar dojechał, ale nie w całości - brakuje dwóch zamówionych towarów. Dzwonimy - sprzedawca zapomniał nas o tym poinformować. Dostarczy na własny koszt w terminie późniejszym. W sumie okazało się, że po jeden z towarów musieliśmy jechać sami a drugiego po trzech tygodniach jeszcze nie dostarczyli (do dzisiaj) Następny zonk - kiedy nasz wykonawca zaczyna kłaść płytki okazuje się, że z 14 płytek (60x120) ok. 60% ma ukruszone narożniki. Robi co może, by powycinać z nich ile się da. Prosimy o wymianę tylko 4 szt. i zaczyna się jazda. Nawet nie chce mi się tego opisywać, ale zostaliśmy potraktowani jak (usunięte przez administratora) czy kłamcy - bo może jednak sami je uszkodziliśmy?. Finał był taki, że kupiliśmy sami te 4 płytki w innym miejscu. Były o wiele tańsze niż w Bokaro oraz przywiózł je kurier w nienaruszonym stanie. Nie polecam tej firmy, jak ktoś chce przepłacić i być nie miło potraktowanym to proszę bardzo. Pozdrawiam