Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Dofs

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Byłam dziś t.j.14.10.2020 w Biedronce na zakupach. Na dziale z pieczywem zabrakło foliówek i rękawiczek. Chciałam zapytać pracownika kiedy wychodził z zaplecza. Zdążyłam powiedzieć tylko "przepraszam,czy mogłabym..." drzwi od zaplecza się zsunęły na co usłyszałam jak pracownik mówi do drugiego "nie kur.. nie mogłabyś". Po wyjściu, jak się okazało Zastępca Kierownika udawała przesadną uprzejmość. Kiedy zapytałam o woreczki lub rękawiczki żebym miała czym nałożyć pieczywo do torebki papierowej usłyszałam, że skoro tutaj nie ma to oznacza że nie mam sobie przynieść z działu warzyw i owoców. Na pewno więcej do tej Biedronki nie wrócę bo skoro Zastępca Kierownika ma tak bezczelne podejście do klienta to jakie mają mieć pracownicy? Zero przykładu. Nadmienię że Pani która obejmuje stanowisko Zastępcy Kierwonika w Biedronce na Os. Zwycięstwa jest dość charakterystyczna. Młoda,m nosi dredy. Proponuję zmienić pracownika na innego.