Opinia użytkownika: Klient_P49S
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Od lat kupuje w sklepach Mohito. Od ostatniego czasu bardzo spadła jakość obsługi klienta we Wrocławiu przy ul. Czekoladowej (Bielany). W innych sklepach np. Reservet przyjaźnie i z uśmiechem podchodzą do klienta. W dzisiejszym dniu Pani kierowniczka zmiany przeszła samą siebie. Gdy chciałam zwrócić dwie rzeczy z ośmiu kupionych odpowiedziała mi że nie przyjmie zwrotu odpowiadając ,,bo nie'' i śmiejąc się prosto w twarz dodając, że często mnie widzi w sklepie jak coś wymieniam lub oddaję. Myślę że zamawiając towar często przez internet normalną rzeczą jest wymiana np. na inny rozmiar a jeżeli go nie ma to zwrot. Dodam, że rzeczy były z metkami, czyste i nie miały cech uszkodzenia. Z czymś takim się jeszcze nie spotkałam. Nikomu nie polecam tego sklepu. Pani Kierowniczka nie powinna tak traktować klientów.