Opinia użytkownika: Klient_ssZj
Dotycząca firmy: API Market
Treść opinii: Gdybym mogła dałabym ujemne gwiazdki. Złożyłam zamówienie z dostawą do domu. Kurier miał być między 14 a 16. O 17:45 zadzwoniłam. Za drugim podejściem udało mi się łaskawie dodzwonić. Na moje (jeszcze wtedy grzeczne) pytanie kiedy mogę się spodziewać spóźnionej dostawy dostałam informację, opryskliwym tonem, że kierowca był dwa razy i nikogo nie zastał. Co jest niemożliwe, bo pracuję zdalnie, jestem w domu cały czas, domofon nie dzwonił, dzwonek do drzwi też nie (a klatka schodowa jest dzisiaj większość dnia otwarta) telefonu nie miałam żadnego (podobno zgłaszała się poczta głosowa - ciekawe, bo telefon mam cały czas włączony bo potrzebny mi jest do pracy, nieodebranych połączeń brak). Po chwili Pan z infolinii już zmienił śpiewkę że nie kierowca a on sam był dwa razy. Nie polecam, a wręcz odradzam.