Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_esWx

Dotycząca firmy: Hebe

Treść opinii: Odradzam zakupy online w hebe. Kilka powodow: 1. zamowiona paczka 25.09 nie dotarla do mnie pomimo ze wybralam wtedy dostepna dostawe w 2 godziny express. 2. Po zadzwonieniu po 2ch dniach na infolinie dowiedzialam sie, ze paczka zostala zwrocona do drogerii bo kurier nie mogl sie ze mna skontaktowac. 3. Kurier do mnie nie dzwonil wiec nie wiem jak mialby sie kontaktowac. 4. Podobno kilka dni trwa zwrot pieniedzy. Minelo juz 11 dni a srodkow dalej nie otrzymalam. infolinia twierdzi nadal ze trwa to kilka dni. Infolinia jest kompletnie niepomocna i wysyla tylko standardowe regułki. Zarówno telefonicznie jak i online. ODRADZAM zakupow i kontaktów z biurem obslugi klienta