Opinia użytkownika: Klient_ISfT
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Uzyskanie terminu do pobrania krwi dla dziecka w Krakowie graniczy z cudem. Od 3 tygodni dzwonię co drugi dzień na infolinię z prośbą o termin na pobranie krwi u dziecka zgodnie z zelceniami lekarza w połowie października. Od 3 tygodni uzyskuję informajcję, że Oddział ul. Wadowicka nie posiada jeszcze grafiku i proponują mi termin pobrania krwi w listopadzie ! i to na godzinę np. 11:40, gdzie dziecko ( 4 letnie) powinno być na czczo, wiec trudna sprawa. Będąc w Oddziale w Krakowie stacjonarnie dopytując się o termin, Panie rozkładają ręce, na Infolinii, zbywają mnie jednym stwierdzeniem, proszę dzwnoić w późniejszym terminie, ponieważ nie mamy wolnych terminów lub grafiku ...