Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Rvge

Dotycząca firmy: Poczta Polska

Treść opinii: Aż trudno uwierzyć, że w dzisiejszych czasach może tak fatalnie funkcjonować instytucja. Dzisiaj mija 83 dzień jak wysłałam paczkę zagraniczną. Paczka nie została dostarczona do odbiorcy, trafiła do innego kraju, gdzie dwukrotnie!!!! była podjęta próba jej wręczenia. Na pytanie, dlaczego próbowano wręczyć paczkę w innym, niż powinno kraju, innej miejscowości, pani kierownik oddziału Poczty Polskiej odpowiedziała (z pełną powagą!), że „tam też jest taka sama ulica”!!! Mnie to nie bawi, tylko przeraża. To jest poziom rozumowania dorosłej osoby na kierowniczemu stanowisku w Poczcie Polskiej. Z kolei pan kierownik oddziału w Przemyślu na moje pytanie dlaczego moja paczka została z tego oddziału wysłana do innego, niż powinno kraju, odpowiedział, że to jest jego sprawa i on nie musi odpowiadać na moje pytania. Złożyłam reklamacje, na rozpatrzenie której Poczta Polska zgodnie z rozporządzenie ma aż TRZY miesiąca!!! Zaskakująco szybko pracują! W reklamacji zaznaczyłam, że proszę mimo wszystko, aby paczka trafiła do odbiorcy. Ale od konsultanta na infolinii dowiaduje się, że paczka trafi do mnie, jako zwrot i ja za ten zwrot mam zapłacić!!!! Nie źle sobie wymyślili w tej Poczcie Polskiej. Zresztą nie wiem po co cała ta infolinia istnieje – nic nie wiedzą, informacje podają sprzecznie i proszą cierpliwie czekać. Pytam – ILE CZEKAĆ? Ta paczka na pieszo już powinna dotrzeć do odbiorcy! Proponuję zwolnić całą tę masę absolutnie bezużytecznych pracowników – w Internecie samemu można znaleźć znacznie więcej informacji. Kilkakrotnie w tej sytuacji rozmawiałam z różnymi pracownikami Poczty Polskiej, od żadnego z nich nie usłyszałam „przepraszam”. Rozumiem, ze nie widza problemu, jest to dla nich norma, standard pracy. Szanowni pracownicy Poczty Polskiej, uprzejmie przypominam – nie robicie łaski nam, klientom, płacimy za państwa usługi i wprawie oczekiwać ich należytej jakości.