Opinia użytkownika: Klient_SU0u
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPU PRODUKTÓW W SKLEPACH YES! We wrześniu 2018r. kupiłem pierścionek zaręczynowy. Flagowy produkt Metropolitan z białego złota z brylantem za kwotę 3955zł. Po około 9-10 miesiącach pierścionek wykonany z białego złota zaczął żółknąć. Niestety musiałem go oddać na reklamację bo we wrześniu 2019 roku czyli po roku noszenia pierścionek był żółty. W odpowiedzi na reklamacje otrzymałem informację, że to normalne i pierścionek został odświeżony. To był wrzesień 2019. Po tej sytuacji myśleliśmy, że może, źle go narzeczona użytkowała. Tak więc pierścionek zaczęła nosić tylko przy wyjściu z domu, a kontakt z wodą miał ewentualnie przy myciu rąk mydłem. W marcu 2020 w związku z epidemia koronawirusa narzeczona w związku z zakazem noszenia biżuterii w pracy przestała go nosić. Nie był używany przez prawie 4 miesiące. Pod koniec czerwca pierścionek zaczęła ponownie nosić, ale ponownie stracił on swój blask! Pierścionek zżółkł nawet na koronce, w miejscu gdzie ciężko by mógł się zetrzeć! Pod koniec sierpnia ponownie postanowiłem zareklamować wadliwy produkt. W międzyczasie byliśmy w kilku salonach YES i zaczerpnęliśmy opinii sprzedawców czy to normalne, że po w sumie 8 miesiącach noszenia i uważaniu na niego może wyglądać tak fatalnie. Odpowiedź każdego sprzedawcy w salonie była jednoznaczna. W skrócie pracownicy opowiedzieli, że klientki, które przychodzą po 5, a nawet 10 latach nie mają tak dramatycznie wyglądającego pierścionka!!! I takie coś absolutnie nie powinno się dziać tym bardziej po 8 miesiącach i flagowym produkcie! W reklamacji zaznaczyłem opcję wymiany na nowy produkt i opisałem, że to kolejny raz, gdy pierścionek zżółkł. W odpowiedzi, krótka notatka, że to normalny proces i mogą go jedynie znów odnowić. Odwołałem się od tej decyzji i aktualnie reklamuję pierścionek czwarty raz pod rząd. Na nic moje argumenty, że narzeczona posiada tylko pierścionki z białego złota i żaden z nich nawet noszony na tej samej dłoni nie zżółkł mimo, że mają zdecydowanie więcej niż dwa lata! Tego salon YES nie potrafi wyjaśnić i nie widzi. Dodam, że inne jej pierścionki z białego złotą z salonu YES jak i w rodzinie porównaliśmy to nie mają takiej wady i nic się z nimi nie dzieje!!! Mało tego nawet Pandora ze spora liczbą charmsów, użytkowana o wiele częściej mam wrażenie, że jest wykonana z lepszego materiału niż pierścionek za prawie 4000zł bo z nią też się nic nie dzieje!!! Podejście działu reklamacji do klienta jak do osła, zero merytoryki na opisany problem i porównanie tylko bronienie się, że taka jest charakterystyka białego złota! Owszem ja to wiem tylko dlaczego z inną biżuterią nie ma tego problemu! Nawet sprzedawcy byli w szoku i są w szoku, że reklamacja jest odrzucana! Cytuję: "Przy produkcie za 300-400zł za 2 lub 3 reklamacją by na pewno by wymienili, ale za 4000 to już mają problem i dlatego nie chcą się przyznać" to jedna z opinii jaką usłyszałem wprost w jednym z salonów. Pierścionek pokazałem w kilku salonach w Polsce przy okazji jedyne co mogę pochwalić na plus to obsługę klienta ze podejście i szczerość. Niestety firmę poznaję się po tym jak potrafi rozwiązać problem i przyznać się do błędu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!