Opinia użytkownika: Klient_IEcP
Dotycząca firmy: DUKA
Treść opinii: Moja 80 letnia mama kupila w Galerii Mokotow czajnik, ktory po bardzo krotkim uzywaniu zardzewial. Pojechala do sklepu wymienic i od reki dostala nowy, ale ten tak samo zardzewial wokol dziubka skad nalewa sie wody. Majac 80 lat i bedac podczas pandemii wyjela stary czajnik elektolux i ten zaczela uzywac. Mama mieszka sama a ja odwiedzam ja raz na rok i akurat zauwazylem to. Po wyjasnieniu napisalem wraz ze zdjecimi do Duka, ale skoro po tygodniowym oczekiwaniu nie otrzymalem zadnej odpowiedzi postanowilem zadzwonic by sie upewnic, ze email moj dotarl. Dowiedzialem sie ze dotarl i ze sprawa zostala przekazana do kierownika sklepu Galerii Mokotow, ktory przekazal dalej oraz to ze Duka ma 14 dni na kontakt z nami. Minelo 14dni i cisza. Poprosilem mame by nie kupowala juz nic w Duka, choc zawsze stawialem na polskie produkty, polskie firmy a tutaj juz nie. To nie chodzi o pareset zloty, a o zasade . Wiec zegnaj Duka witaj Elektolux.