Opinia użytkownika: Klient_b194
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Witam. Jestem klientką Biedronki od lat, ale z takim personelem dawno się nie spotkałam.Robiąc zakupy kasowałam się na kasie samoobsługowej , oczywiście jak zwykle kasa się zacięła podeszłam do pana ochroniarza zapytać czy ktoś może podejść, odpowiedział , że ma podejść do kasy , tak wiec zrobiła , Pan poinformował mnie , że ma klientów i muszę poczekać , między czasie podeszła kasjerka i usunęła usterkę. Po skasowaniu wychodząc sprawdzałam paragon okazało się, że ten błąd to były dwa razy nabite chipsy, podeszłam do kasy ,kasjer a raczej pan kierownik bo tak zwróciła się kasjerka był bardzo nie grzeczny jak by pracował w tym dniu za karę , zaczął wmawiać mi, że to moja wina , że kasa się zacięła , i że za te drugie chipsy nabite może mi nie oddać pieniędzy , jego zachowanie było bezczelne i tak naprawdę nie rozumiem do czego pił tak ostro bo jego obowiązkiem bez gadania i wywodów było oddaniem moich pieniędzy .Takie podejście do klienta i to jeszcze kierownik , a gdzie przykład , który powinien dawać pracownikom jak sam nie potrafi się zachować.