Opinia użytkownika: Klient_jGPy
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Witam, żałuję, że muszę tę jedną gwiazdkę w ogóle dać, choć niestety zasługują. Zakup i dostawa w trybie ekspresowym - pralko-suszarka. Żałuję również, że nie poczytałam opinii o tym sklepie w internecie, ponieważ teraz mam ogromne problemy, aby udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Sprzęt dostarczono uszkodzony w nieuszkodzonym kartonie, zgłoszenie wraz ze zdjęciami pralki wysłano mailem. Odpowiedź otrzymałam natychmiast, że reklamacja jest nieuznana, ponieważ nie użytkuję pralki zgodnie z jej przeznaczeniem...no nie wiem co można z pralką ważącą blisko 60m kg robić? Na odmowę reklamacji odpisał mój adwokat, ponieważ ja nie mam z nimi ochoty w ogóle dyskutować. Ponieważ zakup był dokonany przez Allegro, odstąpiłam od umowy, odwiozłam sprzęt własnym transportem (zalecenia adwokata) filmując proces pakowania, transportu oraz przekazania pracownikowi magazynu. Po dwóch dniach otrzymałam maila, że otrzymali sprzęt, ale jest uszkodzony! EUREKA! No i proponują, że mi go oddadzą (na mój koszt), sprzedadzą na aukcji (koszt też poniosę ja). Tylko nie wzięli w ogóle pod uwagę pisma, jako odpowiedź na nieuznanie reklamacji, które wysłał im mój adwokat. Jutro adwokat napisze kolejne pismo, wskazując iż powinni połączyć dwa wątki i wyjdzie im piękna całość. Jeżeli dalej będą mnie tak traktować sprawa trafi do sądu. Przestrzegam wszystkich przed zakupami. Bardzo dokładnie sprawdzajcie dostarczony towar, albo w ogóle nie podpisujcie protokołu, lub wpiszcie adnotację, iż towar odebrany, lecz nie sprawdzony, czy dotarł w nieuszkodzonym stanie. Ach no i wisienka na torcie: 01 września przywieziona nowa pralka, stara oddana i do dzisiaj w trakcie trwającego remontu mieszkania jestem bez pralki.