Opinia użytkownika: Klient_nrFu
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Na samym początku był długi czas oczekiwania. Pani pracująca w placówce była miła i uprzejma. Złożyłem dyspozycje zamknięcia rachunku bankowego z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Procedura miała trwać maksymalnie 30 dni. Po upłynięciu miesiąca odczekałem tydzień i pojawiłem się w banku w celu sprawdzenia. Znowu był długi czas oczekiwania. Okazało się ze rachunek nie został zamknięty i że nie ma takiej dyspozycji. Doszło do tego, że musiałem pokazać skan polecenia. Okazało się, że jednak istnieje taka dyspozycja w systemie, ale pracownik banku nie wiedział dlaczego rachunk nie został zamknięty. Po kilku dniach udałem się do banku ponownie by sprawdzić czy rachunek został zamknięty. Dowiedziałem się, że się udało go zanknąć. Podumując opinię, chcę podkreślić, że 1) Jest długi czas oczekiwania 2) Bank ma jednak porządnych pracowników 3) Trzeba sprawdzać wszystkie polecenia Ostrzegam przed zakaładania konta