Opinia użytkownika: Klient_BfbB
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Porażka, utknęłam chora w domu. Uruchomiona od niedawna opcja e-wizyt wydawała się najlepszym rozwiązaniem. Enel-med to jedna z placówek która od ręki oferowała telefoniczną konsultację z lekarzem. Utworzyłam więc konto, zapłaciłam za "wizytę" i oczekiwałam na telefon. Pani doktor standardowo zadała kilka pytań po czym wymieniła leki (żadne z nich nie BYŁO na receptę) które powinnam zażywam. Dodała również, że zalecenia znajdą się w aplikacji mobilnej w zakładce "archiwum wizyt". Po zakończeni rozmowy ściągnęłam więc aplikację aby zobaczyć jakie leki musze kupić (oczywiście nazw nie zapamiętałam, ani dawek). Okazało się, że opcja dostępu do zaleceń wystawionych po wizycie jest "niedostępna dla konta prostego" Na infolinii dowiedziałam się, że aby rozszerzyć swoje konto i zobaczyć zalecenia muszę pojawić się osobiście w placówce Enelmedu i wypełnić formularz. Kpina! Nie po to zapłaciłam 130zł za telefoniczną wizytę, żeby zaraz potem lecieć do odziału żeby dowiedzieć się co lekarz przepisał... pieniądze wyrzucone w błoto, NIE POLECAM!!!!