Opinia użytkownika: Klient_RjHU
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Zamówiłam w tym sklepie kuchnię, na samą kuchnię czekałam ponad 2 miesiące, jak już w końcu uzyskałam pozytywną odpowiedź i ustaliłam na kiedy będzie transport rozpoczęła się bardzo nieprzyjemna przygoda z tym sklepem. Nikomu nigdy nie polecę tego sklepu. Po pierwsze kierowca który dostarczał kuchnię sam nie wiedział co ma dostarczyć. Po drugie jak już ogarną co idzie do mnie okazało się, że Pani zamówiła blat w jednej części o wymiarze 3,5m. (Po prostu śmiech na sali, oczywiście mnie o tym nie poinformowała). Po trzecie po 3 dniach zgłosiłam reklamację na daną kuchnię ponieważ jak się okazało nie było uchwytów do szuflad, drzwiczki były całe poobijane tak, że z czasem jak się dostanie tam woda zaczną puchnąć. Po czwarte dostaliśmy inne drzwiczki z innej kuchni. O reszcie nawet nie mam ochoty już pisać. Po 2 tygodniach łaskawie uzyskałam odpowiedź, że drzwiczki są uszkodzeniem mechanicznym i mają mnie w d..., a brakujących uchwytów nie wyślą ponieważ magazyn uważa, że wszystko zostało zapakowane. Po jakże pozytywnej informacji złożyłam odwołanie do reklamacji z ponownie załączonymi zdjęciami drzwiczek całymi poobijanymi. Mija na dzień dzisiejszy trzeci dzień od odwołania, a nie dostałam żadnej informacji o tym czy w ogóle została przyjęta ponownie ta reklamacja. Nie po to kupuje nową kuchnię aby dostawać brakujące zamówienie i zniszczone. Jestem młodą osobą i proszę mi uwierzyć, że to były wszystkie moje oszczędności. Czuję się oszukana i niesprawiedliwie potraktowana. Nigdy więcej nikomu nie polecę tego sklepu nigdy. Obsługa totalnie zlewa klienta. A o kierowniku nawet nie wspomnę który próbował mi wmówić, że na pewno uszkodziliśmy drzwiczki przy montowaniu ich. Tylko problem się pojawia taki, że na zdjęciach widać, że nic nie było z nimi robione, a tym bardziej ich nie montowaliśmy ponieważ tak jak pisałam nie chcę mieć nowej kuchni z zniszczonymi drzwiczkami.