Opinia użytkownika: Klient_pOGj
Dotycząca firmy: BIBMOT
Treść opinii: Mam Dacię Sandero na gwarancji. Pojechałem z niesprawnym gniazdem 13-pinowym przyczepki w samochodzie. Sam stwierdziłem że brak jest masy w przejściówce 7-pin. Umówiony byłem na 14. Samochód wzięto o 15.15 i po pół godzinie stwierdzono że gniazdo jest do wymiany. Gniazda nie mieli więc nic nie zrobią. Jak je kupiłem to powiedzieli że nie mają czasu. Za "odkrycie" tego co już wiedziałem i nic nie zrobienie z tą usterką skasowali prawie stówkę. Pod blokiem pół godziny zajęło mi rozebranie gniazda, podgięcie pina masowego i złożenie. Podpiąłem przejściówkę, przyczepę i wszystko działa. Jestem bardzo rozczarowany podejściem do klienta i fachowością. Zastanawiam się dlaczego tytułują się autoryzowanym serwisem Dacii i Renault. Polecam dla ludzi z nadmiarem czasu, pieniędzy i cierpliwości.