Opinia użytkownika: Klient_ScqG
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Zamówiłam blat bukowy holenderski online prosiłam o przycięcie na wymiar zapłaciłam po godzinie napisali mi że jest gotowy do odebrania więc pojechałam odebrać. Masakra blat nie wygląda jak na zdjęciu www. do tego miał czarną dużą plamę wyglądała jak wylany kleks, oczywiście nie był przycięty. Pracownik wmawiał mi że to jest jego urok bo to sęk. Nie znam się na tym to dla mnie wyglądało źle i nie chcę takiego blatu za takie pieniądze. Więc reklamacja w trakcie załatwiana zwrotu znalazłem inny blat dębowy, który chciałam kupić lecz trzeba go przyciąć i tu też zaczęły się schody 2 godziny stania i proszenia o przycięcie kawałka na wymiar. Miałam już dość i postanowiłam wyjść z tego sklepu. Podsumowując całe zdarzenie obsługa beznadzieja, nie interesują się klientem, a kupując online uważajcie czy jest zgodne z opisem.