Opinia użytkownika: Klient_W21D
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Po przeczytanych opiniach dotyczących zamówień internetowych w hebe, widzę, że nie tylko mnie spotkała podobna sytuacja. Zamówienie złożyłam 8.09 i oprócz maila z potwierdzeniem, nie dostałam innej informacji aż do 15.09, gdy sama skontaktowałam się z konsultantem. Okazało się, że brakuje jakiegoś produktu z mojego zamówienia, kazano mi czekać na informację, którą powinnam dostać w przeciągu 2-3 dni. W piątek dostałam informację telefoniczną, że zamówienie może być cofnięte, do głównego magazynu, wtedy otrzymam je w ciągu 2-3 dni (odbiór w drogerii) lub też mogę z zamówienia zrezygnować. Potwierdziłam zamówienie, bo zależało mi na produktach. Jakież było moje zdziwienie, gdy 21.09 otrzymałam zwrot pieniędzy. Zamówienie online z dostawą do drogerii składałam po raz drugi, przy pierwszym też były problemy - długi czas oczekiwania i inny produkt, niż zamawiałam, jednak wtedy chociaż zamówienie do mnie dotarło. Dlatego był to mój ostatni raz, serdecznie "dziękuję" za taką obsługę.