Opinia użytkownika: Klient_k7RT
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Pomimo miłej obsługi w samym sklepie podczas kupna, kiedy to chcią naciągnąć na jak najdroższy sprzęt i przede wszystkim przedłużenie gwarancji, potem nastąpiło jedno wielkie rozczarowanie. Sprzęt (pralka) popsuł się po miesiącu użytkowania. No dobra, to się może zdażyć, trafił się nam wadliwy egzemplarz. Bywa. Natomiast to, co doprowadziło nas do białej gorączki to walka o naprawę tego sprzętu. Po pełnych DWÓCH TYGODNIACH od zgłoszenia reklamacji i licznych wizytach w sklepie stacjonarnym, żeby dowiedzieć się w jakim punkcie jest nasza sprawa, dostałam jedynie smsa potwierdzającego przyjęcie reklamacji i przekazanie jej do odpowiednich osób. Od tej pory minęły kolejne dwa tygodnie i NIC. W sklepie stacjonarnym nic nikt nie wie, na infolinię dodzwonienie się graniczy z cudem (po 10 minutach czekania byłam 36 w kolejce, więc zrezygnowałam. Innym razem byłam 27 po 20 minutach...) Zdecydowanie NIE POLECAM TEGO SKLEPU i na pewno nie dam się nigdy naciąnać na dodatkową gwaracnję, żeby za dodatkowe pieniądze przechodzić ponownie coś takiego. Miesiąc bez pralki z 3 małych dzieci to dramat. I końca tego dramatu nie widać!!!