Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_uScC

Dotycząca firmy: CCC

Treść opinii: Po wejściu do salonu zauważyłam tylko jedną pracownicę przy ladzie kasowej, która obsługiwała klientów. Kasjerka nie zauważyła mnie i nie powitała. W głębi sali sprzedaży dwie ekspedientki porządkowały towar na półkach. Poproszona o pomoc pracownica od razu przerwała czynności służbowe i przejęła inicjatywę w rozmowie. Sprzedawczyni zbadała dokładnie moje potrzeby, wysłuchała mnie uważnie i zaproponowała kilka modeli obuwia. Doradczyni dopytała się czy są dla mnie odpowiednie takie fasony i zaproponowała skorzystanie z przymierzenia. Ekspedientka asystowała mi w trakcie przymierzania, doradzała wybór i szukała innych modeli na sali sprzedaży. Pracownica skutecznie rozwiewała moje wszelkie wątpliwości i przekonywała mnie do zakupu proponując zakup dodatkowej pary butów zimowych. Sprzedawczyni zapytała o ostateczną decyzję, zapakowała wybrane buty i zaprosiła mnie do kasy. W salonie były otwarte dwie kasy i mimo kolejki obsługa przebiegła sprawnie i szybko. Kasjerka powitała mnie serdecznie, zaproponowała impregnat do obuwia, opaskę oraz papierową torbę UNICEF oraz przekonywała do założenia aplikacji. Po zakończonej obsłudze i dokonaniu płatności zostałam uprzejmie pożegnana i zaproszona do kolejnej wizyty. Zwrot towaru odbył się w sposób szybki i bezproblemowy.