Opinia użytkownika: Klient_KwHX
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Niestety jestem zawiedziony po ostatniej wizycie w dniu 10 września 2020 roku w markecie netto na ulicy Szarotkowej 21 w Poznaniu, składało się na to kilka negatywnych elementów, które nie dały z przyjemnością i spokojem zrobić większych zakupów. Już na wstępie market nie zrobił dobrego pierwszego wrażenia, ponieważ alejka wejściowa nie była w takim stanie czystości, żeby wchodzić z przyjemnością dalej i robić zakupy. W oczy rzucały się również palety z nowym towarem, który jeszcze nie został rozłożony i zakupy momentami przypominały slalom. Niestety dalej nie było lepiej, ponieważ w niektórych miejscach raził brak produktów i pozostawione puste miejsca. Czasami trzeba było również weryfikować ceny w czytniku, ponieważ przy niektórych produktach nie można było znaleźć cen. Problemy pojawiły się również przy kasie, ponieważ nie było żadnego kasjera i trzeba było czekać, aż pracownik podejdzie i mnie obsłuży. W czasach pandemii ważne jest również bezpieczeństwo, niestety tutaj też pojawiły się uchybienia, ponieważ pracownik nie miał maseczki założonej na nosie. Ostatnim i właściwie jedynym pozytywnym elementem wizyty było miłe przywitanie się pracownika, zapytanie o paragon/wyciąg z terminala oraz zaproszenie ponownie do zakupów.