Opinia użytkownika: Klient_NoUZ
Dotycząca firmy: Oberża Złoty Młyn
Treść opinii: W dniu dzisiejszym t.j. 13.09.2020 r. byłam z rodziną / w sumie 4 osoby/w Kruszowie w " Złotym Młynie" Zamówiliśmy pięć porcji obiadowych na wynos. Czekaliśmy na zapakowanie 50 minut !!!!!!. Przy czym należy dodać, że w między czasie załatwiani byli inni klienci, którzy stali w kolejce do kasy dużo , dużo dalej. Mniemam, iż jest to efekt zwrócenia uwagi panu z obsługi, aby otwarta została jeszcze jedna kasa. Pan , który nas obsługiwał przy kasie, odburknął coś w stylu " nie może być otwarta , bo jest zepsuta", po czym do kolegi " weź bo tu facet drze ryja/ dosłownie/ " Po pierwsze nikt tutaj nie darł się tylko grzecznie została zwrócona uwaga, po drugie kolejka do tej jedynie czynnej kasy sięgała drzwi. Ponadto pan " kasjer" skończywszy przyjmować zamówienia, przeniósł się do obsługi klienta mając maseczkę pod brodą i oczywiście był bez rękawiczek. Widocznie pandemia i związane z nią przepisy tego pana nie obowiązują !!!! A o tym , że jest niegrzeczny, przekonaliśmy się w ubiegłym tygodniu , również w niedzielę, kiedy zbiegł ze schodów z baru samoobsługowego i nie bacząc na obecność klientów, wyzywał kogoś z góry w bardzo niegrzeczny sposób , używając słów mocno niecenzuralnych. Podaję swojego maila, oczekując na wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)