Opinia użytkownika: Klient_YAqq
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam, chciałbym złożyć pochwałę dla Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) (mój kontakt w dniu 12-09-2020 ok. 12:20), która pomogła rozwiązać mój problem. Od dłuższego czasu nie odbierałem części kanałów z pakietu telewizyjnego. Wcześniejsze kontakty na infolinii z innymi pracownikami, mimo zapewnień, nie przywróciły ich. W między czasie rozszerzyłem pakiet, z którego kanały miały się pojawić do 48h, jednak to nie nastąpiło. Pani wykazała się wiedzą, chęcią pomocy i ponadnormatywnym zaangażowaniem. Wcześniejsze osoby zapisywały zgłoszenie i przekazywały dalej, nie przynosiło to skutku. Mam wrażenie, że Pani wykazała się niestandardowym zachowaniem, udała się do właściwej osoby (działu), który jeszcze podczas rozmowy spowodował pojawienie się kanałów. Dodatkowo jej wiedza techniczna, pomogła mi w kwestii długiego uruchamiania się dekodera (po jednym z kontaktów i wyszukiwaniu kanałów, dekoder włączał się ok. 2 minut). Propozycja zmiany ustawień, pojawiła się szybko i bez szukania w "zapiskach" czy konsultacji z innymi osobami. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Dziękuję.