Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_uWVQ

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Szczerze mówiąc decydując się na Vectrę bardzo bałam się jakości usług, widząc poziom niezadowolenia klientów i słabych opinii, ale nie mieliśmy innego wyjścia - ponieważ w miejscu gdzie mieszkam nie ma innego dostawcy internetu poza Vectrą. Umowę podpisaliśmy w maju 2020 i ku mojemu zaskoczeniu wszystko funkcjonowało dobrze, żadnych przerw w dostawie internetu i prędkość również zachowana. Pierwszy poważniejszy problem z dostawą internetu pojawił się dziś po południu - router wydawał się funkcjonować poprawnie, sieć była widoczna, jednak dostępu do internetu brak. Router resetowaliśmy chyba 10 razy, jednak bez zmian. Wieczorem postanowiłam zgłosić problem na Facebooku Vectry. O dziwo odpowiedź pojawiła się po kilku minutach z instrukcjami do wykonania - niestety żadne nie pomogły. Miał być już umawiany technik, jednak jeszcze Vectra wykonała konfiguracje modemu, który miał się samoczynnie zrestartować i pobrać nowe ustawienia. Okazało się to rozwiązaniem problemu, połączenie WiFi pojawiło się na wszystkich urządzeniach. Jak dla mnie póki co wystawiam 4/5, mam tylko nadzieję, że to jedna z pierwszych i ostatnich takich awarii jaka mi się przytrafiła, bo widziałam, ze inni klienci potrafią się skarżyć na awarie podobne do mojej codziennie.