Opinia użytkownika: Klient_zjbq
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Ta opinia dotyczy rozpatrzenia reklamacji. Obsługa w salonie była uprzejma i rzeczowa. ALE - NIE KUPUJCIE TAM BIŻUTERII! Jakość wykonania produktów jest bardzo niska. Z pierścionka po krótkim czasie użytkowania wypadł jeden z kamieni. Pierścionek był używany sporadycznie (10 razy ??), nie został w żaden sposób uderzony. Gniazdo kamienia jest nienaruszone. Zwyczajnie - kamień musiał zostać źle obsadzony. Po dwóch tygodniach przychodzi SMS "Reklamacja nr ... nie została uznana. W celu uzyskania szczegolow oraz ustalenia terminu odbioru, prosze o kontakt z Salonem.". Czyli W.KRUK nie ponosi odpowiedzialności za jakość bubla sprzedanego za cztero-cyfrową kwotę. Oczekuje od klienta jeżdżenia i dzwonienia po salonach, pozostawiając go z uszkodzonym produktem. Absolutnie nie polecam tego sklepu, który nie ma nic wspólnego ze złotnikiem, a jest zwykłą dystrybucją, która (mam wrażenie), sprzedaje niskiej jakości produkty wytwarzane w krajach Azji, absolutnie po kosztach. Nie jest to jedyne przykre doświadczenie z tą marką... Po kilku latach W.KRUK dostał ode mnie kolejną szansę i jeszcze bardziej żałuję swojej decyzji. Nie polecam kupować niczego w salonach W.KRUK.