Opinia użytkownika: Klient_lYDu
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Niestety czasami trzeba udać się do placówki, nie wszystko możemy załatwić on-line. Wizyta, którą musiałam złożyć osobiście w banku miała na celu upoważnienie drugiej osoby do konta firmowego. Posiadając wszystkie konieczne dokumenty pojechałam do oddziału mieszczącego się na parterze biurowca. Wjazd na parking zagrodzony szlabanem, trzeba pobrać bilet, który upoważnia nas do bezpłatnego parkowania przez określony czas. W placówce czysto, spokojnie, bez nadmiernej ilości klientów. Zostałam pokierowana do odpowiedniej osoby i zaproszona do osobnego pomieszczenia. Pełen profesjonalizm- szybkość przygotowania potrzebnego dokumentu, złożenie odpowiednich podpisów i potwierdzenie upoważnienia zajęło nie więcej niż 5 minut. Dodatkowo zostałam poinformowana o preferencyjnym kredycie na rozwój działalności oraz atrakcyjnym leasingu samochodu firmowego.