Opinia użytkownika: Klient_lYDu
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Szybkie zakupy we wspomnianym markecie niestety okazały się ogromnym rozczarowaniem. Jedynym plusem był asortyment, który w pełni zaspokoił potrzeby i pozwolił na zakupienie wszystkich potrzebnych artykułów. Na minus należy zaliczyć: jakość obsługi - brak pomocy w odnalezieniu potrzebnego artykułu, wskazówka podana przez pracownika, cyt: "gdzieś na regale w trzecim rzędzie" nie ułatwia zadania - nieuprzejmy personel opryskliwie odpowiadający na pytania - brudne uniformy czas obsługi - pomimo ogromnej kolejki i próśb klientów dodatkowa kasa nie została otwarta, zamiast 15 minut spędzonych na szybkich zakupach, całość zajęła blisko 30 minut wygląd sklepu: - brudne podłogi, w szczególności na dziale owocowo- warzywnym - chaos na półkach, część towaru na paletach - z trzech lodówek na napoje tylko jedna działająca - brak rękawiczek jednorazowych na pieczywie - brak woreczków foliowych na dziale warzyw - brudne taśmy w kasach - brak płatnych jednorazówek