Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Obsługa restauracji na dramatycznie niskim poziomie. Zamówienie dotarło po niemal 1,5h, chociaż deklarowany czas to 30 min. Było zimne, musiałam je odgrzewać w domu. W ,,kubełku'' frytek było ledwo na dnie. Nie wiem czy ktoś się poczęstował, czy restauracja wrzuca takie porcje. Zadzwoniłam na infolinię, a tam poinformowano mnie, że zostaną mi dostarczone jak najszybciej nowe frytki. Zimnego zamówienia nie dało się wymienić, ponieważ już zaczęłam je jeść. Czekałam 4 (!) godziny. Zero kontaktu ze strony restauracji. W końcu zadzwoniłam na infolinię ponownie i dowiedziałam się, że restauracja została poinformowana o tym, że powinni mi dostarczyć frytki niezwłocznie, ale po prostu to ZIGNOROWAŁA. Po tygodniu zadzwoniła do mnie osoba z KFC Modlińska, ale chyba tylko po to, żeby odhaczyć reklamację jako rozwiązaną, ponieważ kompletnie nie była zainteresowana tym, co chciałam jej powiedzieć. Po prostu chciała ją jak najszybciej zakończyć rozmowę. O tyle dobrze, że chociaż infolinia KFC sprawnie działa i dzięki temu uzyskałam zwrot.