Opinia użytkownika: Klient_LWD8
Dotycząca firmy: Nationale-Nederlanden
Treść opinii: Rozmowa z agentem NN odbyła się za pośrednictwem komunikatora. W dobie Wirusa dało mi to poczucie bezpieczeństwa jak i zaoszczędziło czas na dojazd na spotkanie. NA początku zostały określone ramy czasowe co wydawało mi się dobrym rozwiązaniem. Badanie potrzeb Klienta odbyło się na podstawie szablonu firmowego, który niestety nie przewidywał wszystkich możliwości jakie mnie dotyczyły. Podstawowe badanie potrzeb prawidłowe. Dużo pytań dotyczących mojej sytuacji życiowej. Przedstawiono ofertę odpowiadającą założeniom jednak przekraczającą znacząco założony budżet - czego agent nie dopytał. Pokazywana oferta przejrzysta, niestety agent zbyt długo skupiał się na detalach mających mały wpływ na decyzję przez co znacząco przekroczył zakładany czas. Po upływie pół godziny ponad określony czas (łącznie 1,5 godz. rozmowy) musiałem kończyć rozmowę bez zakończenia procesu sprzedaży. Plus dla agenta dobrze określił follow up . Ustalony kontakt późniejszy zrealizowany nienachalnie- biznesowo.