Opinia użytkownika: Klient_LWD8
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Rozmowa z doradcą Klienta przebiegała wyłącznie wg. schematu co było czuć podczas rozmowy. Doradca nie skorzystał z możliwości zbadania potrzeb na czym mi zależy, a nawet po jasnym wyartykułowaniu potrzeb nie zostało to zgłębione. Jako Klient potrzebowałem oferty dla dzieci ( programy TV dla dzieci) oraz dodatkowe gniazdo dla drugiego odbiornika na którym syn mógłby oglądać bajki. Doradca prezentował wyłącznie istniejące podstawowe pakiety. W temacie multiroom nie doradził co byłoby najlepsze, nie zalazł rozwiązania cenowego poza promocyjnym. Zależało mi na ofercie bez zobowiązania terminowego - czego nie kontynuował doradca, skupiał się wyłącznie na promocji na czas określony. Na pytanie kiedy mógłby pojawić sie u mnie instalator stwierdził że informacja taka jest możliwa po złożeniu zamówienia. Kiedy dostał argument, że właśnie od czasu instalacji uzależniam moją decyzję nie znalazł rozwiązania i nie potrafił odpowiedzieć kiedy jest to możliwe, zasłaniając się działaniem systemu. W związku z tym rozmowę oceniam jako słabą , do poprawy badanie potrzeb Klienta.