Opinia użytkownika: Klient_2Wod
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W dniu 01.09.2020 poprosiłam o reklamację na wymianę folii w telefonie .Najpierw usłyszałam od pracownika zajmującego się reklamacjami, że folia im się skończyła,co było nieprawdą,bo inny pracownik w innym segmencie sklepu powiedział ,że folia jest i nie będzie najmniejszego problemu z wymianą ,tylko trzeba założyć w systemie "reklamację".Po tym info ponownie zwróciłam się z prośbą o wymianę i....ów pracownik że telefon i założona folia jest ok ( miała pęcherze bo była po prostu źle założona),poinformował mnie że musi się zapytać kierowniczki zmiany, czy może przyjąć reklamację, co z góry było wiadomym,że ta kierownik odmownie mnie potraktuje. Stało się dokładnie tak jak przewidziałam. Odmówiono mi usługi,która mi się w ramach gwarancji należała. Bardzo niestosowne i wręcz nieuprzejme podejście do klienta!!! Po całej tej nieprzyjemnej sytuacji pojechałam do sklepu w Galerii Pomorskiej na ul. Fordońskiej, gdzie po przedstawieniu prośby i całej sprawy,po 10- ciu minutach (bo dokładnie tyle trwała wymiana ów nieszczęsnej folii) moją reklamację załatwiono pozytywnie.Można,.... jednak można tylko trzeba chcieć i jeszcze wsłuchać się w klienta, bo to KLIENT przynosi pieniądze do sklepu i pośrednio na pracownicze wynagrodzenia!!!!. Ja punktu RTV AGD na Kruszwickiej w Bydgoszczy już niestety nie odwiedzę i tam zakupów nie dokonam. Pani Kierownik to pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)....i leniwy w moim mniemaniu jej podwładny pracownik.Proszę o jakąkolwiek reakcję na pracę takich pracowników.Dziękuję.