Opinia użytkownika: Klient_9zGR
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Dwa tygodnie temu zostałam zmuszona do kontaktu z infolinią cyfrowego polsatu. Niestety zawiodłam się już na samym początku rozmowy. W domu u mojej mamy, która przebywa za granicą jest dekoder owego dostawcy. Wynajmujący potrzebowali zweryfikować numer rachunku bankowego aby móc poszerzyć swoją ofertę. Niestety, ale kontakt poprzez infolinię był tragedią. Podałam oczywiście kompletne dane czyli na kogo jest umowa, numer klienta, numer dekodera oraz adres gdzie świadczone są usługi. Pan zadecydował jeszcze, żebym podała równiez NUMER PESEL właściciela - w tym wypadku mojej Mamy. Odmówiłam, tłumacząc że przecież podałam komplet danych. Pan na infolinii nagle się zbulwersował i podniesionym głosem zaczął mi wytykać że muszę podać te dane. Gdy powołałam się na RODO i braku obowiązku podania numeru PESEL, ponieważ nie mam takiego obowiązku Pan bezczelnie rozłączył połączenie. Szczerze odradzam kontaktu z tą firmą za pośrednictwem infolinii!