Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_t1sQ

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Połączenie z infolinią tylko dla osób o silnych nerwach. Długa zapowiedź potem wybieranie po numerze klienta , numerze PESEL i znów oczekiwanie, najpierw zapowiedź potem zgłasza się operator i to co wpisane na klawiaturze - nr klienta i numer PESEL do powtórki oraz imię i nazwisko - to po co część pierwsza. Zgłoszenie - podajesz problem - proszę czekać - mały problem krótsze czekania, dłuższy problem to znowu problem dla operatora. Załatwienie końcowe to najczęściej najgorsza z możliwych ofert lub informacja z natury "a odczep się wreszcie". Jeśli zadzwonisz z tym samym problemem za jakiś czas - powtórka zachowań z tym, że całkiem inne jeszcze bardziej absurdalne rozwiązania. Chyba, że chcesz kupić nowe usługi lub przedłużyć umowę to wtedy aż miło. Z natury i po swoich przejściach wiele do zrobienia i ustalenia.