Opinia użytkownika: Klient_BFT6
Dotycząca firmy: PKS Elbląg
Treść opinii: Jeżeli chodzi o stan autobusów - jest naprawdę przyzwoicie, nie ma na co narzekać. Jednak co do innych aspektów, niestety, znajdzie się sporo do zarzucenia. Przede wszystkim kwestia kierowców - przez cały okres moich podróży z PKSem tylko jeden raz zdarzyło mi się trafić na osobę, która rzeczywiście powinna zajmować to stanowisko. Nie chcę zatem w sposób krzywdzący uogólniać, jednakowoż znaczną większość pracowników siedzących za kierownicą stanowią ludzie bardzo nieuprzejmi, złośliwi, często wręcz po prostu trywialnie chamscy. Bez wątpienia z takim, a nie innym nastawieniem - zupełnie nie nadający się do pracy z ludźmi. Zdarzyło mi się natknąć na kierowcę, który całą drogę przeklinał na kolejno wsiadających pasażerów, usiłował wyładować się, wciskając pedał gazu i generlanie zachowywał się niesamowicie opryskliwie, gburowato i zupełnie niekulturalnie. Miałam także „przyjemność” spotkać Pana, który odmówił mi sprzedaży biletu z przysługującą mi ulgą, twierdząc, że „nie ma”. Ponadto warto wspomnieć, w związku z sytuacją epidemiologiczną, że obowiązek noszenia maseczek wcale nie jest egzekwowany - ani kierowcy, ani większość pasażerów nie dba o zakrywanie ust i nosa. Reasumując, obraz PKS-u maluje się naprawdę nieciekawie i zniechęcająco dla wielu pasażerów. Osobiście korzystam z usług tej firmy jedynie z bezwzględnej konieczności, na pewno nikomu nie poleciłabym podróży w takich warunkach.