Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_nPXq

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Sklep z dość zaniedbaną witryną wejściową - stare, obdrapane logo, wszechobecny bałagan na parkingu i brudne wózki sklepowe nie zachęcają do odwiedzin. Na parkingu mimo wszystko jest dużo dostępnego miejsca i niewątpliwie - każdy klient zaparkuje tam swój pojazd. Opinia zmienia się tuż po przekroczeniu progu sklepu - asortyment jest dostępny i starannie ułożony na półkach. Pieczywo jest zawsze świeże (aczkolwiek minusem jest możliwość "macania" bułek przez innych klientów, co w dobie pandemii nie jest najbardziej higienicznym rozwiązaniem). Warzywa i owoce są zawsze ogólnodostępne - torebki do pakowania zawsze znajdziemy w zasięgu wzroku. Ogólnodostępne promocje są dobrze oznaczone (pomarańczowe kartki). Plusem jest również czystość na hali - nie spotkałem się z brudną podłogą, potłuczonymi słoikami lub porzuconymi kartonami na podłodze. Obsługa jest niestety niewidoczna, a jeśli uda znaleźć się pracownika - ten nie doradzi nam lepszego jakościowo produktu, co najwyżej pomoże zlokalizować opakowanie na półce. Dużym plusem jest pojawienie się kas samoobsługowych, co znacznie przyspiesza "szybkie" zakupy i sukcesywnie przyczynia się do zmniejszenia tłumu w sklepie. Podsumowując - jest to sklep godny odwiedzenia i może aspirować do rangi "ulubionego". Znikoma liczba minusów może być szybko zniwelowana przez kierownika sklepu.