Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Jestem całkowicie niezadowolona z obsługi w sklepie Aleja Bielany, która jest niekompetenta i nie potrafi wykonać podstawowych operacji w kasie. Kasjerka myliła się i nie umiała wystawić faktury, z pomocą przybyły 2 inne pracownice, w tym kierowniczka sklepu, jednak i to nie usprawniło czynności, mimo że głowiły się nad tym wszystkie trzy! Kolejka w tym czasie urosła do kilku metrów, a oczekiwanie było niewspółmiernie długie do sytuacji. Ponadto na zwróconą uwagę, kierowniczka odezwała się w sposób niekulturalny i nieuprzejmy znacznie podnosząc głos. Sytuacja taka zdarza się w tym sklepie kolejny raz. Czas, który kasjerki potrzebują do skasowania towaru jest dramatycznie długi, w żadnym innym sklepie nie spotykam się z tak powolną obsługą. Może to rodzaj strajku włoskiego i specjalnie spowolnione czynności, a może totalny brak kompetencji?