Opinia użytkownika: Klient_zOo1
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Reklamację laptopa zgłosiłam 10 dni temu, zaznaczyłam, że zależy mi na szybkim rozpoznaniu, więc zawiozłam zapakowany laptop do najbliższego Naonet w Jeleniej Górze. Po GODZINIE! wpisywania mojej reklamacji (pomimo, że wcześniej zgłosiłam online) do systemu, pani stwierdziła, że nie może przyjąć ode mnie laptopa bo był kupiony przez internet wiec muszę go oddać za pośrednictwem kuriera które SAMA mam opłacić! Od tamtej rozmowy minęło 10 dni i dalej nie odebrano towaru! Na moje maile z pytaniem dlaczego wciąż nikt się nie skontaktował dostałam odpowiedź: "Kurier zlecany jest na następny dzień roboczy po odczytaniu wiadomości. Jej ponawianie powoduje iż automatycznie przesuwa się na koniec kolejki." . Także wynika z tego, że każdy mail z mojej strony powoduje dodatkowe czekanie, bo jest kierowany na koniec kolejki (wtf???) Nigdy więcej zakupów w Neonet!!