Opinia użytkownika: Klient_7IAL
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Jadąc przejazdem przez Grudziądz nad Bałtyk, już drugi raz nie przekroczyłem progu waszego sklepu INTERMARCHE, ponieważ już na wstępie zamurowała mnie "napaść" pracownika ochrony z nakazem oddania małego plecaka z wszystkimi: dokumentami, pieniędzmi, okularami do depozytu, za który firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Sklepy, w których już na wejściu oznajmiają mi, że jestem potencjalnym złodziejem, a jego ochrona polega na odbieraniu klientowi godności tuż na wejściu, a nie na monitoringu i dyskretnym profesjonalnym nadzorze wewnątrz sklepu, należy omijać szerokim łukiem. Na południu Polski w Małopolsce nigdy nie natrafiłem na taką patologię ochrony przed kradzieżami. P.s. Domyślam się, że w przyszłości zażądacie od klientów przed wejściem do sklepu, oddania również spodni do depozytu, ponieważ w spodniach są kieszenie, do których można schować kradzione produkty.