Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_EE4T

Dotycząca firmy: LUCYFER

Treść opinii: Niestety jestem zmuszona wystawić opinię publicznie, ponieważ po raz kolejny zostałam zawiedziona. Zamawialam pizzę na wynos , przez telefon . Zamawiana była pizza pół na pół- Special i Mediterrana. Zamiast swiezej rucoli była oklapnieta roszponka. Zanim sie zorientowalam - dziecko oderwalo swój kawałek. Zadzwoniłam, poinformowałam, że pizza nie zgodna z zamówieniem . Nie lubię roszponki i nie zostałam telefonicznie poinformowana, że zostanie użyty inny produkt. Za zamówienie zapłaciłam 65 zł ponieważ zamawialam dodatkowo inne produkty. Pani , która telefon odebrała oznajmiła, że skoro pizza była ruszona - nie może już nic z tym zrobić. Szkoda. Pizzeria , która kiedyś cieszyła się dobra opinia coraz częściej , dziś traci. Proszę popracować nad podejściem do klienta. W rozmowie niczego nie oczekiwałam ale wydaje mi się, że ceniąca się restauracja czy pizzeria powinna chcieć się zrehabilitowac. Kiedyś też byłam świadkiem rozmowy Pan z kuchni, że nie mają jakiegoś składnika, więc bez uzgadniania z klientem daly inny. Tak się po prostu nie robi. Rozumiem, że komuś mogli się pomylić. Ale samo załatwienie sprawy i podejście do klienta niestety pozostawia wiele do życzenia. Poinformowałam Panią przez telefon , że niestety ale jestem zmuszona wyrazić swoją opinię publicznie , w Internecie co niniejszym czynię.